Branding

creare site wordpress

Modul în care piața consumă și împărtășește experiențele de brand se întâmplă online și offline - în magazin și pe web - astfel încât marketingul digital și non-digital trebuie să fie legat, creând o experiență coerentă pentru consumatorii de astăzi.


Nu aveți un brand; aveți o experiență de brand. Astăzi, consumatorii au mai mult acces la informații decât oricând. Experiența mărcii dvs. se bazează pe suma totală a mai multor puncte de contact : cultura, operațiunile, produsele și serviciile, vânzările și comunicările de marketing. În lumina acestei experiențe dinamice și integrate, cea mai importantă întrebare este: cine este responsabil pentru modelarea experienței de brand și pentru a asigura că este livrat corect?
Este nevoie de o puternică cultură pentru a oferi o experiență de brand consistentă. Experiența de brand trebuie să fie susținută de CEO, administrată de OCP, și internalizată în întreaga organizație fiind o responsabilitate comună, iar dezvoltarea și gestionarea continuă a acesteia sunt esențiale.
Procesul de implementare trebuie să fie de sus în jos sau din interior: Începe din interior, în partea de sus, și curge prin organizație înainte de a ieși pe piață. Oamenii tăi sunt sângele vieții organizației, iar experiența mărcii începe cu ei. Atunci când oamenii sunt împuterniciți să devină ambasadori de marcă, aceștia se conectează cu clienții în moduri mai sensibile, dezvoltă produse sau servicii care sunt mai aliniate cu misiunea mărcii și oferă aceste servicii într-un mod mai cuprinzător și mai atrăgător.

Toate Drepturile Rezervate - Websignal.ro - Acest website este operat de societatea comerciala CAT WEB SOLUTION SRL-D , CUI: 34646856 , J26/594/2015 . Copierea totala sau partiala a scripturilor , a imaginilor , a textului sau a altor elemente aflate sub legea dreptului de autor va fi pedepsita conform legii.